Zaproszenie do składania ofert w ramach procedury zapytania ofertowego na usługę przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą.

image_pdfimage_print

Logotypy - opis na dole strony

 

ZP-271-2-11/21

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krakowie

30-037 Kraków, al. Słowackiego 20

tel. (12) 39-79-564                

Zaprasza do składania ofert w ramach procedury zapytania ofertowego prowadzonej zgodnie z  Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 na usługę przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą. 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krakowie

30-037 Kraków, al. Słowackiego 20

tel. (12) 39-79-564

e-mail: pcpr@powiat.krakow.pl

https://pcpr.powiat.krakow.pl/

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.

Część I – przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze, prowadzących rodzinne domy dziecka

Część II – przeprowadzenie szkoleń dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.

Część I. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze, prowadzących rodzinne domy dziecka.

  1. Miejscem szkolenia będzie Kraków, podmiot szkolący zapewnia salę szkoleniową. Lokal będzie dostosowany do osób z niepełnosprawnością.
  2. W szkoleniu weźmie udział 10 uczestników/uczestniczek.
  3. Szkolenie prowadzone będzie w oparciu o program zatwierdzony decyzją Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Sesje szkoleniowe będą odbywać się w liczbie godzin wynikających z założeń programowych i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz.U.2011 Nr 274, poz. 1620). Będą prowadzone metodą warsztatowo – wykładową i projektową.
  4. Podmiot szkoleniowy obligatoryjnie będzie musiał posiadać odpowiednie uprawnienia do realizacji tego typu szkoleń. Sesje szkoleniowe będą prowadzone wyłącznie przez licencjonowanych trenerów posiadających wykształcenie wyższe kierunkowe np. na kierunkach psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie oraz co najmniej 5–letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematyki objętej przedmiotem zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadane przez te osoby uprawnienia, kompetencje i doświadczenie.
  5. Dopuszcza się możliwość szkolenia innym programem zgodnie z założeniami programowymi i Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej (Dz.U.2011 Nr 274, poz. 1620), który będzie zawierał co najmniej założenia merytoryczne jak program PRIDE czy RODZINA.
  6. Przewidywany wymiar czasowy szkolenia to 100 godzin szkoleniowych (1 godzina = 60 minut).
  7. Przewiduje się w okresie merytorycznej realizacji zadania od 1.09.2021 r. do 30.11.2021r. organizację 25-ciu sesji szkoleniowych po 4 godziny (10 sesji we wrześniu, 10 sesji w październiku, 5 sesji w listopadzie). Poszczególne dni (powszednie lub soboty/niedziele) oraz godziny (przedpołudniowe/popołudniowe) sesji szkoleniowych będą dostosowane do potrzeb uczestników/ uczestniczek zakwalifikowanych.
  8. Szkolenie prowadzone będzie w formie zapewniającej aktywny udział uczestników/uczestniczek. Przewiduje się podczas poszczególnych sesji szkoleniowych

organizację gier, które w przystępny sposób przybliżą tematykę danego zagadnienia, czy też odgrywanie scenek imitujących poszczególne zdarzenia związane z problematyką prowadzenia rodziny zastępczej / rodzinnego domu dziecka.

  1. Podczas szkolenia uczestnicy/uczestniczki nabędą wiedzę dotyczącą następujących tematów:

– elementy prawa rodzinnego oraz zagadnienia z zakresu praw dziecka;

– regulacje prawne dot. wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej;

– wiedza na temat specyfiki pieczy zastępczej, jej celu i czasowego charakteru;

– wybrane elementy pedagogiki, psychologii rozwojowej i wychowawczej;

– wiedza o rozwoju fizjologicznym i zdrowiu dziecka, profilaktyce prozdrowotnej, objawach sygnalizujących choroby;

– wiedza o wpływie środowiska wychowania dziecka na jego rozwój i zachowanie;

– umiejętność rozpoznawania potrzeb dziecka oraz ocena sytuacji dziecka;

-organizowanie wspomagania rozwoju dziecka z problemami emocjonalnymi

i zaburzeniami zachowania;

-wiedza o: uzależnieniach i ich wpływie na rodzinę, rozpoznawaniu objawów ich występowania, znaczeniu rodziny biologicznej, wskazówki do udziału rodziny zastępczej w planie pracy z rodziną biologiczną, metodach postępowania z dzieckiem z zaburzeniami zachowania i trudnościami w funkcjonowaniu społecznym, technikach pokonywania przez dziecko niepowodzeń szkolnych, na temat wpływu pieczy zastępczej na środowisko pieczy zastępczej;

– zapoznanie z doświadczeniami rodzin pełniących już funkcję zastępczych;

-doskonalenie umiejętności opiekuńczych, radzenia sobie z trudnościami wychowawczymi oraz pokonywania trudności związanych z kompensacją opóźnień rozwojowych dziecka, metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.

  1. Przy realizacji przedmiotu zamówienia żadna z osób uczestnicząca w programie nie będzie dyskryminowana. Przedmiot zamówienia będzie prowadzony zgodnie z politykami wspólnotowymi dot. równości szans i niedyskryminacji. Wykonawca uwzględni niepełnosprawność uczestników/uczestniczek, będzie unikał przekazu   zawierającego elementy dyskryminujące, ośmieszające, bądź utrwalające stereotypy ze względu na płeć, a także będzie pokazywał kobiety i mężczyzn w aktywnych, niestereotypowych rolach.
  2. Podmiot szkolący zapewni materiały szkoleniowe każdemu z uczestników/ uczestniczek.
  3. Podmiot szkolący zapewni także każdemu z uczestników/uczestniczek catering podczas przerw kawowych, tj. kawa, herbata, woda, chłodny napój, drożdżówka, ciasteczka.
  4. Uczestnicy/ Uczestniczki otrzymają zagwarantowane przez podmiot prowadzący szkolenie świadectwo ukończenia szkolenia oraz zaświadczanie kwalifikacyjne. Fakt nabycia kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych przez uczestników weryfikowany będzie w następujących etapach: etap I – Zakres, etap II – Wzorzec, etap III – Ocena, etap IV – Porównanie. Świadectwo ukończenia szkolenia oraz zaświadczenie kwalifikacyjne otrzyma uczestnik/uczestniczka szkolenia oraz Zamawiający.
  5. Wykonawca zapewni standard szkoleniowy oraz cyfrowy dostępności dla osób z niepełnosprawnościami tj. materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej będą zgodne ze standardem WCAG 2.0 na poziomie AA. Materiały szkoleniowe drukowane wykorzystywane podczas szkolenia zostaną dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez zastosowanie języka łatwego do czytania i zrozumienia, używanie czytelnych, bezszeryfowych, powiększonych czcionek.
  6. Wszelkie multimedia prezentowane podczas szkolenia (wideo, nagrania dźwiękowe, infoanimacje itp.) zostaną dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez zastosowanie transkrypcji tekstowej.
  7. Prowadzącym szkolenie może być podmiot, który uzyskał decyzję Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zatwierdzającą program szkolenia. Nadto zgodnie ze standardami Programu wymagane jest, by szkolenia dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej prowadziły 2 osoby – trenerzy mający stosowne uprawnienia (ukończone „Szkolenie zawodowe kadry organizatorów zastępczego środowiska rodzinnego” i/lub kursy uzupełniające, organizowane i prowadzone przez podmiot posiadający uprawnienia do prowadzenia szkoleń kadry trenerskiej).
  8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika szkolenia, raportów ze szkolenia oraz list obecności.
  9. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczania wszelkich dokumentów, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia wykorzystując oznaczenia graficzne i słowne wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym z EFS oraz z Programu, m.in. za pomocą:

– logotypu Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu,

– logotypu Rzeczpospolitej Polskiej,

– logotypu województwa małopolskiego,

– logotypu Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i EFS.

  1. Ze względu na trwający stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia, w tym środków do dezynfekcji rąk.

Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Planowany jest jeden cykl szkolenia.

Okres realizacji zamówienia – od 1.09.2021 r. do 30.11.2021 r.

Kryteria oceny ofert

Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o spełnienie wymagań zawartych w zapytaniu oraz następujące kryteria:

Cena brutto będąca sumą: ceny za godzinę (60 minut) przeprowadzenia usługi szkolenia + ceny za godzinę (60 minut) najmu sali szkoleniowej – 100 pkt. (100%).

Kryterium „cena” będzie oceniane wg następującego wzoru:

                        Cmin

Cof  = ————-  x   100

                         Cx

gdzie:

Cof  – ilość punktów uzyskanych przez danego wykonawcę

Cmin – najniższa cena przedstawiona w ofertach złożonych w postępowaniu

Cx –   cena oferty badanej

100 pkt. otrzyma wykonawca którego oferta będzie ważna i będzie zawierać najniższą cenę. Pozostałe ważne oferty zawierające ceny wyższe będą oceniane według powyższego wzoru. Punkty uzyskane w wyniku tych obliczeń (wg wzoru) zostaną następnie przemnożone przez wagę procentową kryterium (100%). Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna tą, która będzie ważna i uzyska najwyższą liczbę punktów.

 Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Oferta powinna być złożona na Formularzu oferty zgodnie z załącznikiem nr 1.
  2. Do oferty należy załączyć:

– podpisane przez osobę umocowaną do reprezentacji wykonawcy oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych

  1. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  2. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty i wydatki związane z realizacją przedmiotowego zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w niniejszym zaproszeniu i będzie podana w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Część II. Szkolenia dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą.

  1. W szkoleniach weźmie udział 28 uczestników/uczestniczek – 14 rodzin (po 14 uczestników/ uczestniczek w każdej edycji – 7 rodzin).
  2. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
  3. Miejscem obu szkoleń będzie Kraków, podmiot szkolący zapewnia salę szkoleniową. Lokal będzie dostosowany do osób z niepełnosprawnościami.
  4. Sesje szkoleniowe będą prowadzone wyłącznie przez licencjonowanych trenerów posiadających wykształcenie wyższe kierunkowe np. na kierunkach psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie oraz co najmniej 5–letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematyki objętej przedmiotem zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadane przez te osoby uprawnienia, kompetencje i doświadczenie.
  5. Szkolenie będzie odbywać się w formie mini wykładów, warsztatów, a także metodą uczenia się przez doświadczenie – w formie treningu umiejętności. Uczestnicy/Uczestniczki kursu będą pracować aktywnie w małych grupach, m.in. przy
  6. wykorzystaniu „burzy mózgów”, dramy, filmów. Szkolenie pozwoli na podwyższenie kompetencji i umiejętności osób prowadzące rodzinne formy pieczy zastępczej.
  7. Przewidywany wymiar czasowy szkolenia to 32 godziny szkoleniowe na jedną edycję (po 8 godzin na każdy z czterech niżej podanych tematów szkoleniowych) (1 godzina = 60 minut).
  8. Szkolenia mają na celu podwyższenie umiejętności i kompetencji osób prowadzących rodzinne formy pieczy zastępczej. Zakres tematyczny szkoleń będzie obejmował:

–  Rozwój fizjologiczny i zdrowie dziecka.

– Wpływ środowiska, w którym dziecko się wychowuje na jego rozwój i zachowanie.

– Znaczenie rodziny biologicznej w życiu dziecka

– Metody postępowania z dzieckiem przejawiającym zaburzenia zachowania i trudności w funkcjonowaniu społecznym i umiejętności radzenia sobie z trudnościami wychowawczymi.

  1. Zajęcia szkoleniowe nie będą kolidować z obowiązkami domowymi – dzieciom przebywającym w rodzinach zastępczych uczestniczących w szkoleniach Wykonawca zagwarantuje opiekę animatora w miejscu szkolenia. Zapewniona zostanie również obecność i pomoc asystenta osób niepełnosprawnych.
  2. Podczas trwania każdej ośmiogodzinnej sesji szkoleniowej dzieci rodziców uczestniczących w szkoleniu będą znajdowały się pod opieką odpowiednio wykwalifikowanej osoby (animatora). Animator zapewni specjalistyczną i kreatywną opiekę nad podopiecznymi tychże rodziców. Animator będzie wypełniał czas dzieciom poprzez inicjację oraz realizację odpowiedniego rodzaju gier i zabaw, łączących zabawę
    z nauką.
  3. Podczas trwania każdej ośmiogodzinnej sesji szkoleniowej zostanie również zapewniona obecność asystenta osób niepełnosprawnych. Wysoce prawdopodobnym jest, że wśród dzieci rodziców uczestniczących w szkoleniu znajdą się dzieci z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. W takim przypadku asystent osób niepełnosprawnych będzie służył kompleksową pomocą i odpowiednim wsparciem dzieciom z niepełnosprawnościami. Należy dodać, że w razie pojawienia się wszelkich problemów u dziecka, rodzice będą na miejscu i w każdej chwili będą mogli zareagować.
  4. Przy realizacji przedmiotu zamówienia żadna z osób uczestnicząca w programie nie będzie dyskryminowana. Przedmiot zamówienia będzie prowadzony zgodnie  z politykami wspólnotowymi dot. równości szans i niedyskryminacji. Wykonawca uwzględni niepełnosprawność uczestników/uczestniczek, będzie unikał przekazu  zawierającego elementy dyskryminujące, ośmieszające, bądź utrwalające stereotypy ze względu na płeć, a także będzie pokazywał kobiety i mężczyzn w aktywnych, niestereotypowych rolach.
  5. Podmiot szkolący zapewni materiały szkoleniowe każdemu z uczestników.
  6. Podmiot szkolący zapewni także każdemu z uczestników catering podczas przerw kawowych, tj. kawa, herbata, woda, chłodny napój, drożdżówka, ciasteczka.
  7. Uczestnicy/Uczestniczki otrzymają zagwarantowane przez podmiot prowadzący szkolenie świadectwo ukończenia szkolenia. Fakt nabycia kompetencji weryfikowany będzie w ramach następujących etapów: etap I – Zakres, etap II – Wzorzec, etap III – Ocena, etap IV – Porównanie. Narzędzie weryfikujące postępy uczestników będą opracowane przez podmiot prowadzący szkolenie. Świadectwo ukończenia szkolenia oraz zaświadczenie kwalifikacyjne otrzyma uczestnik/uczestniczka szkolenia oraz Zamawiający.
  8. Wykonawca zapewni standard szkoleniowy oraz cyfrowy dostępności dla osób z niepełnosprawnościami tj. materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej będą zgodne ze standardem WCAG 2.0 na poziomie AA. Materiały szkoleniowe drukowane wykorzystywane podczas szkolenia zostaną dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez zastosowanie języka łatwego do czytania
    i zrozumienia, używanie czytelnych, bezszeryfowych, powiększonych czcionek.
  9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika szkolenia, raportów ze szkolenia oraz list obecności.
  10. Wszelkie multimedia prezentowane podczas szkolenia (wideo, nagrania dźwiękowe, infoanimacje itp.) zostaną dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez zastosowanie transkrypcji tekstowej.
  11. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczania wszelkich dokumentów, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia wykorzystując oznaczenia graficzne i słowne wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym z EFS oraz z Programu, m.in. za pomocą:

– logotypu Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu,

– logotypu Rzeczpospolitej Polskiej,

– logotypu województwa małopolskiego,

– logotypu Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i EFS.

  1. Ze względu na trwający stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia, w tym środków do dezynfekcji rąk.

Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Planowane są dwa cykle szkolenia:

Okres realizacji zamówienia I edycja – od 1.09.2021 r. do 30.09.2021 r.

Okres realizacji zamówienia II edycja – od 1.09.2022 r. do 30.09.2022 r.

Kryteria oceny ofert

Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o spełnienie wymagań zawartych w zapytaniu oraz następujące kryteria:

Cena brutto będąca sumą: ceny za godzinę (60 minut) przeprowadzenia usługi szkolenia + ceny za godzinę (60 minut) najmu sali szkoleniowej + ceny za godzinę (60 minut) świadczenia opieki przez animatora dla dzieci + ceny za godzinę (60 minut) świadczenia opieki przez asystenta osób niepełnosprawnych – 100 pkt. (100%).

Kryterium „cena” będzie oceniane wg następującego wzoru:

                        Cmin

Cof  = ————-  x   100

                         Cx

gdzie:

Cof  – ilość punktów uzyskanych przez danego wykonawcę

Cmin – najniższa cena przedstawiona w ofertach złożonych w postępowaniu

Cx –   cena oferty badanej

100 pkt. otrzyma wykonawca którego oferta będzie ważna i będzie zawierać najniższą cenę. Pozostałe ważne oferty zawierające ceny wyższe będą oceniane według powyższego wzoru. Punkty uzyskane w wyniku tych obliczeń (wg wzoru) zostaną następnie przemnożone przez wagę procentową kryterium (100%). Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna tą, która będzie ważna i uzyska najwyższą liczbę punktów.

  Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Oferta powinna być złożona na Formularzu oferty zgodnie z załącznikiem nr 1.
  2. Do oferty należy załączyć:

– podpisane przez osobę umocowaną do reprezentacji wykonawcy oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych

  1. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  2. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty i wydatki związane z realizacją przedmiotowego zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w niniejszym zaproszeniu i będzie podana w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

INFORMACJE WSPÓLNE DLA OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Katarzyna Gumula i Anna Wąsowicz e-mail: pcpr@powiat.krakow.pl tel.: (12) 39 -79 574

  1. Termin składania ofert:

Termin składania ofert: do dnia 30 sierpnia 2021 r.

  1. Miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć:

– w formie pisemnej tj. opatrzoną własnoręcznym podpisem osoby umocowanej do reprezentacji wykonawcy – osobiście lub za pomocą poczty lub kuriera do siedziby Zamawiającego na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krakowie, 30-037 Kraków, al. Słowackiego 20, pok. 4 w dniach i godzinach pracy Zamawiającego: Poniedziałek 9:00 -17:00, Wtorek -Piątek 7:30-15:30

lub

–  w postaci elektronicznej tj. przesłać mailem na adres|: pcpr@powiat.krakow.pl, skan oferty podpisanej przez osobę umocowaną do reprezentacji wykonawcy.

Oferty otrzymane przez zamawiającego po upływie terminu wyznaczonego na  składanie ofert nie będą rozpatrywane.

  1. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.  Bieg terminu  związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Warunki płatności

Termin płatności faktur/rachunków: 14 dni od daty przekazania prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego.

  1. Informacje na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  5. Szczególne uprawnienia zamawiającego:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość, unieważnienia postępowania, zarówno przed, jak i  po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny. W przypadku, o  którym mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne  roszczenia odszkodowawcze.

  1. Zmiana postanowień umowy:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:

  1. Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili uruchamiania procedury,
  2. Okoliczności siły wyższej,
  3. Zmian regulacji prawnych w stosunku do rozwiązań obowiązujących w dniu podpisania umowy,
  4. Otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, kosztorysów, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.

 

  1. Zamówienia podobne

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień podobnych.

  1. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO

Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załączniku nr 2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO (oświadczenia są ujęte w formularzu oferty – załączniku nr 1).

Kraków, dnia 23 sierpnia 2021 r.

zaproszenie do składania ofert – szkolenia

 

Załączniki do zapytania:

 

  1. formularz oferty zał. 1
  2. klauzule informacyjne zał. 2
  3. załącznik nr 3 oświadczenie
    Treść ogłoszenia wygenerowana za pośrednictwem serwisu Baza Konkurencyjności – plik PDF.ogłoszenie_65719

    Teks alternatywny do pliku PDF.
    „Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze,
    prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób sprawujących
    rodzinną pieczę zastępczą. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.
    Część I – przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze, prowadzących rodzinne
    domy dziecka
    Część II – przeprowadzenie szkoleń dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą.
    Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu części zamówienia zawiera zaproszenie do
    składania ofert stanowiące załącznik do ogłoszenia.
    Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części I: Planowany jest jeden cykl szkolenia. Okres
    realizacji zamówienia – od 1.09.2021 r. do 30.11.2021 r.
    Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części II: Planowane są dwa cykle szkolenia: Okres
    realizacji zamówienia I edycja – od 1.09.2021 r. do 30.09.2021 r. Okres realizacji zamówienia II
    edycja – od 1.09.2022 r. do 30.09.2022 r.
    Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
    upływem terminu składania ofert.
    Kody CPV
    80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego”

    Logotypy:
    Znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie i nazwy Program Regionalny
    Znak barw Rzeczypospolitej Polskiej składa się z symbolu graficznego oraz nazwy Rzeczpospolita Polska
    Logo Małopolska
    Znak Unii Europejskiej składa się z flagi UE, napisu Unia Europejska i nazwy Europejski Fundusz Społeczny.

 

Logotypy - opis na dole strony

ZP-271- 2-11/21                                                                                         Kraków 15.09.2021 r.

 

Wykonawca, który złożył ofertę

Strona internetowa postępowania

 

Dot. procedury zapytania ofertowego prowadzonej zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 na usługę przeprowadzenie szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą. 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Zamawiający informuje, że w związku z wycofaniem się Zamawiającego z realizacji projektu RPMP.09.02.01-12-0665/19 – Wspieramy rodziny – kompleksowy program pomocy Powiatu Krakowskiego unieważnia przedmiotowe postępowanie.

 

Załączniki:

unieważnienie wersja WORD

unieważnienie wersja PDF

 

Logotypy:
Znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie i nazwy Program Regionalny
Znak barw Rzeczypospolitej Polskiej składa się z symbolu graficznego oraz nazwy Rzeczpospolita Polska
Logo Małopolska
Znak Unii Europejskiej składa się z flagi UE, napisu Unia Europejska i nazwy Europejski Fundusz Społeczny.

 

Udostępnij
Share on FacebookTweet about this on Twitter